Vrijednosti

Orijentacija prema ispunjavanju potreba kupaca na siguran, brz, učinkovit i kvalitetan način.
Vodeći se strategijom vrijednosti, Agencija za komercijalnu djelatnost potrebe svojih kupaca uvijek stavlja na prvo mjesto, stvarajući time preduvjet za kvalitetnu i profesionalnu suradnju kojom se postižu rezultati zadovoljnog i lojalnog kupca. U svojem pristupu prema kupcu spremni smo ponuditi najbolja inovativna rješenja, prilagođena potrebama kako kupca tako i svakog projekta ili proizvoda.

Usmjerenost na izgradnju kvalitetnih i transparentnih odnosa s poslovnim partnerima.
Držimo da su povjerenje i otvorenost osnova svakog kvalitetnog poslovnog odnosa. Povjerenje svojih poslovnih partnera nastojimo postići predanim pristupom svome radu, koje partneri mogu vidjeti kroz rješenja koja im nudimo i informacije koje im pružamo. Istodobno, razvijamo poslovne odnose s kupcima i dobavljačima na način da ih ostvarujemo dugoročno i međusobno ih dopunjavamo kroz višegodišnje razdoblje.

Maksimalno ozbiljan i odgovoran odnos prema suradnicima i radnim obvezama.
Kvaliteta radnog procesa i učinak svakog pojedinca ovisi o suradnji s drugim zaposlenicima. Pojedinačnim primjerom, a naročito kvalitetom radnih rezultata u primjerenom roku, svaki naš zaposlenik daje pozitivan primjer i šalje motivacijsku poruku svojim suradnicima.

Kontinuiran rad na unapređenju otvorene komunikacije i međusobnog uvažavanja među zaposlenicima.
Otvorena komunikacija s našim zaposlenicima vrlo nam je bitna jer njome uspostavljamo pozitivnu radnu klimu koja je puna dijaloga, razumijevanja i povjerenja među svim članovima organizacije. Iznimno je bitno da naši zaposlenici poštuju jedni druge jer time stvaraju poticajnu radnu atmosferu u kojoj svatko može izraziti svoje potencijale. Potičemo otvorenu komunikaciju i osobnost svakog pojedinca to rezultira motiviranim zaposlenicima koji u radu i samoj organizaciji pronalaze zadovoljstvo.

Iskrenost, poštenje, otvorenost, ljubaznost, tolerancija različitosti, timski rad te stvaranje poticajne i ugodne radne okoline.
U temelje naše korporativne kulture ugrađeni su svi ovi elementi. Svjesni smo činjenice da su oni proces i da je potrebno vrijeme i energija kako bi postali dijelom našeg svakodnevnog ponašanja. Etički kodeks AKD-a detaljno je razradio sve ove elemente, a obveza je svakog da te osobine promovira u svakodnevnom radu.

Inovativnost i proaktivnost u pristupu radnim obvezama te usmjerenost na ciljeve i viziju tvrtke u svakodnevnom radu.
Svaki radni zadatak se može izvršiti na različite načine. Pojedinačni pozitivni stav će kratkoročno i dugoročno donijeti novu i vidljivu kvalitetu konačnog proizvoda ili usluge. Povratno svaki naš zaposlenik osjeća se zadovoljno kad i ako prepozna svoj osobni doprinos u poslovnim rezultatima tvrtke.

Građenje pozitivne slike tvrtke i nulta tolerancija na svako nekorektno, neetično, diskriminacijsko, nezakonito i koruptivno ponašanje.
Ugled tvrtke stvara se svaki dan u međusobnom odnosu zaposlenika, a gradi i promovira korektnim odnosom i razumijevanjem potreba naših kupaca, dobavljača i poslovnih partnera. Nulta tolerancija prema diskriminaciji je temelj korporativne kulture unutar AKD-a i pozitivan signal lokalnoj zajednici čije aktivnosti, sukladno svojim mogućnostima, AKD podupire.
Bitan cilj naše tvrtke odnosi se i na podizanje svijesti radnika o tome što je korupcija, u kojim se oblicima javlja, upućivanje zaposlenika u moguće uzroke i posljedice korupcije te podizanje svijesti radnika o štetnosti korupcije i potrebi njezina suzbijanja.